Διακοπή νερού σε Κανδήλα και Μύτικα λόγω βλάβης στο δίκτυο. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Διακοπή νερού σε Κανδήλα και Μύτικα λόγω βλάβης στο δίκτυο.

στις   1:15 μ.μ.  |  Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014


ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΛΥΖΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.

Την Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014 από τις 08:00 π.μ. θα έχουμε διακοπή νερού στις Τοπικές Κοινότητες Μύτικα και Κανδήλας, λόγω βλάβης του δικτύου και μέχρι αποκατάστασης της βλάβης. 
Ζητούμε την κατανόηση σας για την ταλαιπωρία.

Κανδήλα 22/9/2014

ΜΟΥΡΚΟΥΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...