Είχε μόλις παραλάβει το… συστημένο δέμα του ο 22χρονος από το Κογκό που συνελήφθη σε γραφεία υποκαταστήματος εταιρίας ταχυμεταφορών με το πακέτο των 162,8 γραμμαρίων κοκαΐνης.
Η κοκαΐνη ήταν επιμελώς κρυμμένη και κατανεμημένη σε τριάντα κυλινδρικά πλαστικά φιαλίδια. Είχε ταχυδρομηθεί από την Ινδία και είχε φθάσει στη χώρα μας μέσω Γερμανίας.
Ο συλληφθείς παρέλαβε το δέμα χρησιμοποιώντας ως αποδεικτικό έγγραφο της ταυτότητάς του, πλαστό Δελτίο Αιτήσαντος Ασύλου αλλοδαπού.
Οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!