BINTEO-Η μπάλα… έστειλε στο νοσοκομείο γυναίκα διαιτητή « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

BINTEO-Η μπάλα… έστειλε στο νοσοκομείο γυναίκα διαιτητή

BINTEO-Η μπάλα… έστειλε στο νοσοκομείο γυναίκα διαιτητή
Κατά τη διάρκεια του αγώνα ανάμεσα στην Σέντρο Εσπανιόλ και τη Λίνιερς στην Αργεντινή, ένας ποδοσφαιριστής έστειλε κατά λάθος τη μπάλα με δύναμη στο πρόσωπο της Σαλόμε Ντι Ιόριο. Η διαιτητής έπεσε στο έδαφος και οι παίκτες των δύο ομάδων έσπευσαν αμέσως κοντά της για να τη βοηθήσουν. Η Ντι Ιόριο μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, όπου υπεβλήθη σε εξετάσεις κυρίως για προληπτικούς λόγους, καθώς απλώς ήταν ζαλισμένη από το χτύπημα της μπάλας.



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook