Η Ντόρτμουντ νίκησε με 2-0 την Άρσεναλ στο πιο σπουδαίο παιχνίδι της χθεσινής βραδιάς για την πρεμιέρα των ομίλων του Τσάμπιον Λιγκ. Καταιγιστική η Ρεάλ συνέτριψε με 5-1 τη Βασιλεία, ενώ η Ζενίτ επικράτησε με 2-0 της Μπενφίκα στη Λισαβόνα.
Δείτε το βίντεο από τη NΕΡΙΤ