Aποζημίωση ρεκόρ σε καθηγητή για όσα τράβηξε από τους μαθητές « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Aποζημίωση ρεκόρ σε καθηγητή για όσα τράβηξε από τους μαθητές

Magnify Image









Με το ποσό των 770 χιλιάδων δολαρίων Αυστραλίας αποζημιώθηκε εκπαιδευτικός για όσα τράβηξε από τους μαθητές του, με αποτέλεσμα να κλονιστεί η ψυχική του υγεία.   Πρόκειται για τον καθηγητή Πίτερ Δούλη, ο οποίος για έξι χρόνια που υπηρετούσε στο Γυμνάσιο Werribee Secondary College, αντιμετώπισε ακραίες καταστάσεις από τους μαθητές.   Το δικαστήριο αποφάσισε ότι τόσο η διεύθυνση, όσο και το υπουργείο αμέλησαν το καθήκον τους να διασφαλίσουν ένα υγιές περιβάλλον για τον καθηγητή.

http://www.lifo.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook