Aποζημίωση ρεκόρ σε καθηγητή για όσα τράβηξε από τους μαθητές « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Aποζημίωση ρεκόρ σε καθηγητή για όσα τράβηξε από τους μαθητές

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   7:00 μ.μ.  |  Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Magnify Image









Με το ποσό των 770 χιλιάδων δολαρίων Αυστραλίας αποζημιώθηκε εκπαιδευτικός για όσα τράβηξε από τους μαθητές του, με αποτέλεσμα να κλονιστεί η ψυχική του υγεία.   Πρόκειται για τον καθηγητή Πίτερ Δούλη, ο οποίος για έξι χρόνια που υπηρετούσε στο Γυμνάσιο Werribee Secondary College, αντιμετώπισε ακραίες καταστάσεις από τους μαθητές.   Το δικαστήριο αποφάσισε ότι τόσο η διεύθυνση, όσο και το υπουργείο αμέλησαν το καθήκον τους να διασφαλίσουν ένα υγιές περιβάλλον για τον καθηγητή.

http://www.lifo.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...