Με το ποσό των 770 χιλιάδων δολαρίων Αυστραλίας αποζημιώθηκε εκπαιδευτικός για όσα τράβηξε από τους μαθητές του, με αποτέλεσμα να κλονιστεί η ψυχική του υγεία. Πρόκειται για τον καθηγητή Πίτερ Δούλη, ο οποίος για έξι χρόνια που υπηρετούσε στο Γυμνάσιο Werribee Secondary College, αντιμετώπισε ακραίες καταστάσεις από τους μαθητές. Το δικαστήριο αποφάσισε ότι τόσο η διεύθυνση, όσο και το υπουργείο αμέλησαν το καθήκον τους να διασφαλίσουν ένα υγιές περιβάλλον για τον καθηγητή.
http://www.lifo.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...