7 νέοι αστυνομικοί στην Α.Δ. Ακαρνανίας και 1 στην Α.Δ. Αιτωλίας. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

7 νέοι αστυνομικοί στην Α.Δ. Ακαρνανίας και 1 στην Α.Δ. Αιτωλίας.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014


Τις πρωινές ώρες συνήλθε και αποφάσισε το Συμβούλιο μεταθέσεων του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας τις συμπληρωματικές μεταθέσεις ανά Νομό.

Παρά το γεγονός ότι υπήρχε σχετικά μια σημαντική αύξηση των θέσεων για την επαρχία από πέρυσι, οι Συνδικαλιστές των Αστυνομικών αντέδρασαν άμεσα και επιτέθηκαν στην ηγεσία, θεωρώντας πως ακόμη μια φορά τα τελευταία χρόνια η επαρχία αφήνεται στο έλεος της έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού.

Οι μεγαλύτερες αντιδράσεις ήρθαν από τους Συνδικαλιστές της Θεσσαλονίκης, ενώ ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας στο συμβούλιο, αποχώρησε για ακόμα μια φορά, δείχνοντας την αγανάκτηση για την απόφαση της ηγεσίας.

Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα των συνδικαλιστών, η κατάσταση έχει οδηγήσει σε οριακό σημείο τις Αστυνομικές Υπηρεσίες, μιλώντας ακόμα και Αστυνομικά Τμήματα φαντάσματα!

Το γεγονός όμως, ότι υπήρξε μια αύξηση των θέσεων, της τάξης του 72% δείχνει ότι το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. πιέστηκε πολύ αυτή τη φορά να αυξήσει τις θέσεις, παρά τη μη πρόσληψη νέων Αστυνομικών για χρόνια, που κατά συνήθεια στελεχώνουν τις Υπηρεσίες της Αττικής, δίνοντας για πρώτη φορά μετά από χρόνια ελπίδα, στους λεγόμενους «εγκλωβισμένους» στην Αθήνα Αστυνομικούς, που κατάγονται και επιθυμούν να μετατεθούν στην επαρχία!
301-4-5a
http://policeonline.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...