57χρονος από το Μεσολόγγι πήγε έξω από το σπίτι της πρώην συζύγου του και αυτοπυρπολήθηκε! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

57χρονος από το Μεσολόγγι πήγε έξω από το σπίτι της πρώην συζύγου του και αυτοπυρπολήθηκε!

στις   9:15 π.μ.  |  Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014




Σοκ στη Νίκαια καθώς ένας 57χρονος άνδρας αυτοπυρπολήθηκε και πέθανε ύστερα από λίγο στο νοσοκομείο ΚΑΤ.

Όλα έγιναν στις 12.15 στη Νίκαια στην οδό Μπελογιάννη 2.
Ένας 57χρονος άνδρας αυτοπυρπολήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες έξω από το σπίτι της πρώην συζύγου του.
Αμέσως έφτασαν άντρες της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, ενώ ο 57χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΚΑΤ όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Newsit, ο αυτόχειρας ζούσε τους τελευταίους οκτώ μήνες στο Μεσολόγγι, από όπου κατάγεται, καθώς ήταν σε διάσταση με τη γυναίκα του. 

thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...