Αγρίνιο :Έκλεψε 150 κιλά χαλκό « aitoloakarnanianet

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο :Έκλεψε 150 κιλά χαλκό

Συνελήφθη χθες το απόγευμα στο Αγρίνιο απο αστυνομικούς της Ασφάλειάς Αγρινίου ένας  55χρονος άνδρας ο ολικός εισήλθε σε επιχείρηση του Αγρινίου με Ι.Χ. αυτοκίνητο και αφαίρεσε  από τον προαύλιο χώρο 150 κιλά χαλκό απο καλώδια .

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook