Ανετράπη όχημα με 5 επιβαίνοντες - 3 τραυματίες στο νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ανετράπη όχημα με 5 επιβαίνοντες - 3 τραυματίες στο νοσοκομείο

Λάρισα: Ανετράπη όχημα με 5 επιβαίνοντες - 3 τραυματίες στο νοσοκομείο

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στις 14:30 το μεσημέρι. στον παράδρομο Μοσχοχωρίου.

Όχημα στο οποίο επέβαιναν πέντε άτομα, εξετράπη της πορείας του και ανετράπη.
Από το όχημα κατάφεραν να βγουν και οι πέντε επιβαίνοντες, ενώ με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας τρία άτομα που αντιμετωπίζουν ελαφρά τραύματα.
Στο σημείο πέρα από την Αστυνομία και τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, έσπευσαν και πυροσβέστες
ώστε να βοηθήσουν στον απεγκλωβισμό των επιβαινόντων.

Τελικά οι πυροσβέστες δεν χρειάστηκαν να επέμβουν καθώς οι επιβαίνοντες είχαν καταφ
έρει να βγουν μόνοι τους από το όχημα.



Πηγή: larissanet.gr


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook