Η πρώτη αρχιερατική Θεία Λειτουργία μετά το 1966 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Αυγούστου στην εκκλησία του Αγίου Δημητρίου Βαλμάδας Ορεινού Βάλτου, χοροστατούντος του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.Κοσμά.
Πηγή Χρήστος Αλεξόπουλος
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...