ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ: 46χρονη αυτοκτόνησε πέφτοντας στις ράγες του τρένου κρατώντας στην αγκαλία το ΠΑΙΔΙ της!!! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ: 46χρονη αυτοκτόνησε πέφτοντας στις ράγες του τρένου κρατώντας στην αγκαλία το ΠΑΙΔΙ της!!!

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   1:35 μ.μ.  |  Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ: 46χρονη ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ πέφτοντας στις ράγες του τρένου κρατώντας στην ΑΓΚΑΛΙΑ το ΠΑΙΔΙ της!!!

Τραγικό θάνατο βρήκε η 46χρονη... Rubina Khan και ο 10χρονος γιος της Ammar, όταν η γυναίκα πήδηξε -όπως δείχνουν οι έρευνες- στις ράγες τράινου, την ώρα που κόσμος περίμενε στο σταθμό
Όπως δείχνουν οι έρευνες μέχι στιγμής, η γυναίκα πήδηξε στις ράγες, παίρνοντας μαζί και το γιο της, το πρωί της Τετάρτης, στο σταθμό Slough του Berkshire της Βρετανίας.
Και οι δυο βρήκαν ακαριαίο θάνατο.




Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η γυναίκα, που πρόσφατα είχε χάσει τον άνδρα της, δεν άντεξε την απώλεια και αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή της αλλά και του μικρού γιου της, όπως υποστηρίζει η αστυνομία, η οποία ερευνά ακόμα τα ακριβή αίτια του τραγικού περιστατικού.
Σοκαρισμένοι οι επιβάτες είδαν τους δυο να πηδάνε στις ράγες τη στιγμή που το τραίνο έφτανε στο σταθμο


Η οικογένειά της ζήτησε να σεβαστούν τις μνήμες τους και εξέδωσε σχετική ανακοίνωση.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...