Ο σύζυγος της αδικοχαμένης 42χρονης που διαμελίστηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη ΞΕΣΠΑ μπροστά στην κάμερα: «Χάθηκε για 650 ευρώ» [video] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ο σύζυγος της αδικοχαμένης 42χρονης που διαμελίστηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη ΞΕΣΠΑ μπροστά στην κάμερα: «Χάθηκε για 650 ευρώ» [video]

στις   11:16 μ.μ.  |  Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014



Δεν είχα χρήματα για βενζίνη, λέει ο σύζυγος της 42χρονης που διαμελίστηκε στη Θεσσαλονίκη...


Με δάκρυα στα μάτια ο σύζυγος της 42χρονης γυναίκας που διαμελίστηκε σήμερα τα ξημερώματα στην Περιφερειακή οδό στη Θεσσαλονίκη, καθώς παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στο ύψος του Αγ. Παύλου, εξηγεί ότι η γυναίκα του χάθηκε στην προσπάθεια τους να κάνουν οικονομία.

Ο ίδιος άνεργος. «Δεν είχα λεφτά για βενζίνη», τονίζει και συμπληρώνει: «Το αυτοκίνητο την έκανε χίλια κομμάτια. Δεν την είδε λέει».

Ο άνδρας της αδικοχαμένης γυναίκας ξυπνούσε κάθε πρωί για να την πάει στη δουλειά. Σήμερα όμως έπρεπε να βρίσκεται στη βάρδια της στο εργοστάσιο πριν τις 06:00 και του πρότεινε να μοιράσουν τη διαδρομή με έναν συνάδελφο της –ο οποίος θα την παραλάμβανε από το σημείο που την αποβίβασε το αυτοκίνητο του συζύγου της- για να κάνουν οικονομία

«Με πήραν από τη δουλειά της, μου είπαν δεν πήγε. Την έψαξα και είδα ότι η τροχαία είχε κλειστό το δρόμο… Έφαγε την ψυχούλα της για 650 ευρώ».





Δείτε το βίντεο του Alpha:


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...