Ένα Ford Anglia του 1967 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο αυτού εδώ του κυρίου και το εγκατέλειψε στο δάσος πριν από περίπου 40 χρόνια!...
Ο εν λόγω κύριος γύρισε στο δάσος της Φινλανδίας που είχε εγκαταλείψει το όχημα από απλή περιέργεια. Δείτε τί αντίκρισε
στο AthensMagazine.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!