ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ: Άφησε το αυτοκίνητό του σε ένα δάσος πριν 40 χρόνια. Δείτε τί συνέβη μετά! (PHOTOS) « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ: Άφησε το αυτοκίνητό του σε ένα δάσος πριν 40 χρόνια. Δείτε τί συνέβη μετά! (PHOTOS)

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ: Άφησε το αυτοκίνητό του σε ένα δάσος πριν 40 χρόνια. Δείτε τί συνέβη μετά! (PHOTOS)



Ένα Ford Anglia του 1967 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο αυτού εδώ του κυρίου και το εγκατέλειψε στο δάσος πριν από περίπου 40 χρόνια!...












Ο εν λόγω κύριος γύρισε στο δάσος της Φινλανδίας που είχε εγκαταλείψει το όχημα από απλή περιέργεια. Δείτε τί αντίκρισε 

dad-visits-lost-car-40-years-later-1

dad-visits-lost-car-40-years-later-3
στο AthensMagazine.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook