Την αυτόφωρη σύλληψη δύο γιατρών του Δρομοκαϊτείου Νοσοκομείου που είχαν βάρδια χθες βράδυ, διέταξε ο Εισαγγελέας Χαράλαμπος Λακαφώσης μετά τον εντοπισμό ενός άνω των 40 ετών αστέγου, ο οποίος πήδηξε στο κενό το πρωί από τον 4ο όροφο του ξενοδοχείου στην οδό Χαλκοκονδύλη που μισθώνουν οι κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου.
Ο Εισαγγελέας ζητεί την αυτόφωρη διαδικασία καθώς οι δύο γιατροί δεν τον κράτησαν για νοσηλεία.
Προηγουμένως ο άστεγος είχε επισκεφθεί το Αιγινήτειο νοσοκομείο όπου οι γιατροί διαπίστωσαν πως πάσχει από έκπτωση νοητικής λειτουργίας, κατάθλιψη και ψυχική νόσο. Ζήτησαν δε να μεταφερθεί στο Δρομοκαϊτειο για νοσηλεία. Εκεί όμως οι δυο γιατροί φέρονται να μην τον κράτησαν στο νοσοκομείο. Έτσι ο άστεγος επέστρεψε ξενοδοχείο Ionis, στην οδό Χαλκοκονδύλη, το οποίο ήταν μισθωμένο από το δήμο Αθηναίων και φιλοξενούσε αστέγους, πήγε στον 4ο όροφο και έπεσε στο κενό.
Ασθενοφόρο και αστυνομικοί έσπευσαν στο σημείο, αλλά για τον άτυχο άνδρα, ήταν πλέον αργά.
Εν τω μεταξύ ο δήμος Αθηναίων με ανακοίνωσή του εκφράζει τη βαθειά του οδύνη για το θάνατο του άνδρα που χρησιμοποιούσε όπως λέει τις κοινωνικές υποδομές του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του δήμου Αθηναίων από το έτος 2008.
«Όπως όλοι οι φιλοξενούμενοι συμπολίτες μας, είχε συνεχή υγειονομική φροντίδα και ψυχολογική στήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό του Κ.Υ.Α.Δ.Α».
Ο Εισαγγελέας ζητεί την αυτόφωρη διαδικασία καθώς οι δύο γιατροί δεν τον κράτησαν για νοσηλεία.
Προηγουμένως ο άστεγος είχε επισκεφθεί το Αιγινήτειο νοσοκομείο όπου οι γιατροί διαπίστωσαν πως πάσχει από έκπτωση νοητικής λειτουργίας, κατάθλιψη και ψυχική νόσο. Ζήτησαν δε να μεταφερθεί στο Δρομοκαϊτειο για νοσηλεία. Εκεί όμως οι δυο γιατροί φέρονται να μην τον κράτησαν στο νοσοκομείο. Έτσι ο άστεγος επέστρεψε ξενοδοχείο Ionis, στην οδό Χαλκοκονδύλη, το οποίο ήταν μισθωμένο από το δήμο Αθηναίων και φιλοξενούσε αστέγους, πήγε στον 4ο όροφο και έπεσε στο κενό.
Ασθενοφόρο και αστυνομικοί έσπευσαν στο σημείο, αλλά για τον άτυχο άνδρα, ήταν πλέον αργά.
Εν τω μεταξύ ο δήμος Αθηναίων με ανακοίνωσή του εκφράζει τη βαθειά του οδύνη για το θάνατο του άνδρα που χρησιμοποιούσε όπως λέει τις κοινωνικές υποδομές του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του δήμου Αθηναίων από το έτος 2008.
«Όπως όλοι οι φιλοξενούμενοι συμπολίτες μας, είχε συνεχή υγειονομική φροντίδα και ψυχολογική στήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό του Κ.Υ.Α.Δ.Α».
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
