Τέλος στη ζωή του αποπειράθηκε να βάλει χθες στο Αγρίνιο ένας 33χρονος άνδρας ο οπίος , καταπίε ποσότητα χαπίων.. Ο άνδρας βρισκοταν μέσα στο σπίτι του κι έγινε αντιληπτός απο οικείο του και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Αγρινίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...