Ένας 31χρονος υπάλληλος στο Μέριλαντ επιτέθηκε και μαχαίρωσε...στο χέρι έναν συνάδελφό του επειδή ο τελευταίος του έφαγε... ένα κεφτεδάκι, αναφέρει η Baltimore Sun
Σύμφωνα με τις αρχές, το περιστατικό έλαβε χώρα την Πέμπτη, κατά τη διάρκεια του διαλείμματος για φαγητό.
Το θύμα βγήκε από το νοσοκομείο ενώ ο δράστης συνελήφθη. Τουλάχιστον ελπίζουμε να... άξιζαν τα κεφτεδάκια!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...