Έναν 30χρονο συνέλαβαν σήμερα στο Αγρίνιο άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ για απειλή και εξύβριση σε βάρος αστυνομικού.
Συγκεκριμένα σε κεντρικό δρόμο του Αγρινίου ένας αστυνομικός που βρίσκονταν εκτός υπηρεσίας δέχθηκε επίθεση από έναν 30χρονο ημεδαπό. Ο 30χρονος που έχει απασχολήσει ξανά στο παρελθόν τις αστυνομικές αρχές, πλεύρισε με το ΙΧ αυτοκίνητο που οδηγούσε τον αστυνομικό την ώρα που εκείνος επέβαινε σε δίκυκλο και άρχισε να τον απειλεί και να τον βρίζει. Σε λίγη ώρα ο 30χρονος είχε συλληφθεί και πλέον θα βρεθεί ενώπιον του αρμοδίου Εισαγγελέα Αγρινίου.
AERASNEWS
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!