Ποιο ελληνικό σίριαλ και ποια εκπομπή "έφαγαν" από 20.000 ευρώ πρόστιμο; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιο ελληνικό σίριαλ και ποια εκπομπή "έφαγαν" από 20.000 ευρώ πρόστιμο;

Κατηγορία LIFESTYLE στις   11:55 μ.μ.  |  Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014


Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ για παράνομη τοποθέτηση προϊόντος στην εκπομπή «Το Μεζεδοπωλείο» καθώς και πρόστιμο 20.000 ευρώ στο Mega Channel και την εκπομπή «Πολυκατοικία» στις 6,11 και 14/2 για λανθασμένη σήμανση σε επανάληψη εκπομπής σε μεσημεριανή ώρα.

Σύσταση επιβλήθηκε επίσης στο Mega Channel και την εκπομπή «Πρωινό Μου» καθώς και οριστική διακοπή και ανάκληση βεβαιώσεως στον ραδιοφωνικό σταθμό Seventh Sky του νομού Χανίων.

Τέλος, εγκρίθηκε η μεταβίβαση μετοχών του ραδιοφωνικού σταθμού 902 έναντι 900.000 ευρώ στις 18/6/14 από την «Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ» στην «Παραένα Εκδόσεις και Υπηρεσίες Διαδικτύου».

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...