Στην ακύρωση των σημερινών μαθημάτων προχώρησαν σήμερα το πρωί στο σχολικό συγκρότημα του 2ου και του 6ου Γυμνάσιου Αγρινίου, λόγω ναφθαλίνης!
Άγνωστοι πριν την έναρξη των σημερινών μαθημάτων σκόρπισαν ναφθαλίνη στους χώρους των σχολείων, η οποία ως γνωστών μπορεί να δημιουργήσει σοβαρό αναπνευστικό πρόβλημα σε όποιον την εισπνεύσει.
Για το περιστατικό έχει σχηματιστεί δικογραφία, ενώ πιθανολογείται πως δράστες ίσως και να είναι κάποιοι μαθητές, που ήθελαν να αποφύγουν τα μαθήματα..aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!