Αγρίνιο: Ακυρώθηκαν μαθήματα σε 2ο και 6ο Γυμνάσιο λόγω ναφθαλίνης! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Αγρίνιο: Ακυρώθηκαν μαθήματα σε 2ο και 6ο Γυμνάσιο λόγω ναφθαλίνης!

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:49 π.μ.  |  Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

sxoleio41
Στην ακύρωση των σημερινών μαθημάτων προχώρησαν σήμερα το πρωί στο σχολικό συγκρότημα του 2ου και του 6ου Γυμνάσιου Αγρινίου, λόγω ναφθαλίνης!

Άγνωστοι πριν την έναρξη των σημερινών μαθημάτων σκόρπισαν ναφθαλίνη στους χώρους των σχολείων, η οποία ως γνωστών μπορεί να δημιουργήσει σοβαρό αναπνευστικό πρόβλημα σε όποιον την εισπνεύσει.

Για το περιστατικό έχει σχηματιστεί δικογραφία, ενώ πιθανολογείται πως δράστες ίσως και να είναι κάποιοι μαθητές, που ήθελαν να αποφύγουν τα μαθήματα..aerasnews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...