Την ανανέωση της Μαρίας Μπεκατώρου την έχουμε επισημάνει καιρό τώρα και σας έχουμε αποκαλύψει μάλιστα ότι "οφείλει" πολλά στο φίλο της Στέλιο Αγγελίδη, ο οποίος έχει αναλάβει προσωπικά ό,τι αφορά το πρόσωπο και το σώμα της!
Αυτή τη φορά, όμως, η παρουσιάστρια ξεπέρασε και τον εαυτό της, τόσο σέξι που εμφανίστηκε στις εγκαταστάσεις του ΑΝΤ1!
markos.tv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!