Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής με θύμα έναν 19χρονο....
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της τροχαίας, στο 13ο χλμ. της Επαρχιακής Οδού Ορεστιάδας - Κυπρίνου, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, που οδηγούσε 19χρονος ημεδαπός, εξετράπη της πορείας του και ανετράπη, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί θανάσιμα ο 19χρονος.
Ο 19χρονος μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας.
Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ορεστιάδας.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...