Οι τρομερές κοπέλες της Εθνικής του Γιώργου Μορφέση & του Στέφανου Λέανδρου πέτυχαν μεγαλειώδη νίκη με 7-6 επί της Ιταλίας, μέσα στην έδρα της αντιπάλου, στον τελικό που διεξήχθη στο προάστιο Όστια της Ρώμης, και κατέκτησαν έτσι το χρυσό μετάλλιο. Βασικότατο μέλος της ελληνικής αποστολής, με ιδιαίτερα καθοριστική συμβολή στη κατάκτηση της ευρωπαϊκής κορυφής ήταν η «δικιά» μας Μαρία Ντάσιου, η οποία στη διάρκεια της διοργάνωσης πέτυχε συνολικά έντεκα (11) τέρματα!
Σε επικοινωνία που είχαν τα «Ευρυτανικά Νέα» με τον πατέρα της 17χρονης, Ευάγγελο Ντάσιο, μάθαμε ότι η οικογένεια της ταλαντούχας πολίστριας επισκέπτεται σε κάθε ευκαιρία την Αγία Τριάδα, όποτε φυσικά το επιτρέπουν και οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της Μαρίας, που αγωνίζεται με τα χρώματα του Ν.Ο Βουλιαγμένης.
«Ηταν η πρώτη μου διεθνής διοργάνωση κι ήταν μια τρομερή εμπειρία, πόσο μάλλον από τη στιγμή που συνδυάστηκε και με την πρωτιά σε ένα Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για την ομάδα μας κι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να υπάρξουν κι άλλες τέτοιες στιγμές κι επιτυχίες», δήλωσε η καταγόμενη από την Ευρυτανία αθλήτρια, το όνομα της οποίας γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ελληνικής υδατοσφαίρισης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!