Ξέφυγε ο Πούτιν: "Αν ήθελα θα έπαιρνα το Κίεβο σε 15 ημέρες" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ξέφυγε ο Πούτιν: "Αν ήθελα θα έπαιρνα το Κίεβο σε 15 ημέρες"

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   5:10 π.μ.  |  Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ξέφυγε ο Πούτιν: `Αν ήθελα θα έπαιρνα το Κίεβο σε 15 ημέρες`
Πέρα από κάθε λογική είναι η νέα δήλωση του ρώσου προέδρου, Βλαντιμίρ Πούτιν ο οποίος μιλώντας στον ίδιο τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μ. Μπαρόζο, έδειξε πως γράφει τους πάντες στα παλαιότερα των υποδυμάτων του.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της La Repubblica ο Βλαντιμίρ Πούτιν λίγες ώρες πριν από τη Σύνοδο Κορυφής των Βρυξελλών σε συνομιλία του με τον Μπαρόζο του είπε ορθά κοφτά: ¨Εάν θέλω μπορώ σε δύο εβδομάδες να πάρω και το Κίεβο".

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα ο Μπαρόζο μετά από αυτή τη φράση του Βλαντιμίρ Πούτιν μετέφερε τη στιχομυθία στους ευρωπαίους ηγέτες οι οποίοι έμειναν εμβρόντητοι.

Χαρακτηριστικά, ο βρετανός πρωθυπουργός, Ντέιβιντ Κάμερον παρομοίασε την πολιτική του Πούτιν με εκείνη του Χίτλερ, ενώ η Μέρκελ σημείωσε πως κανείς δεν μπορεί να δείχνει εμπιστοσύνη στον Βλαντιμίρ Πούτιν.
newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...