Ξεκίνημα με το αριστερό για τον Παναθηναϊκό στους ομίλους του Europa League καθώς γνωρίζει την ήττα με 2-1 από τη...Ντινάμο Μόσχας μέσα στη Λεωφόρο. Οι Ρώσοι προηγήθηκαν με τους Κοκόριν και Ιόνοβ ενώ οι "πράσινοι" κατάφεραν να μειώσουν με τον Ντίνα χωρίς όμως να μπορέσουν να πάρουν κάτι παραπάνω από το ματς.
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...