Στη Ναύπακτο βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αιτλ/νίας κ. Καψιαμπέτης.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ μαζί με τον δήμαρχο Ναυπακτίας Γ.Μπουλέ περιόδευσαν στις υπό κατασκευή εγκαταστάσεις τονίζοντας τη χρησιμότητα και την αξία του έργου για την πόλη της Ναυπάκτου.
Πηγή: nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!