Χωρίς tetra οι αστυνομικοί. Επιστροφή στους παλιούς προβληματικόυς ασύρματους « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Χωρίς tetra οι αστυνομικοί. Επιστροφή στους παλιούς προβληματικόυς ασύρματους

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:32 π.μ.  |  Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014


Τέλος απότα ξημερώματα οι ασύρματοι  Tetra που χρησιμοπιουσε η αστυνομία
Η ΕΛ.ΑΣ. άρχισε να διανέμει πλέον στους ενστόλους παλιούς ασυρμάτους, για τους οποίους όμως υπάρχουν σοβαροί προβληματισμοί καθώς ενέχουν τον κίνδυνο να υποκλέπτονται οι συνομιλίες τους, ενώ μερικές φορές έχουν «κενά» επικοινωνίας.

Πρόκειται για ένα γεγονός που σηματοδοτεί την αρχή της κατάργησης του «ολυμπιακού» συστήματος Tetra που κόστισε στο ελληνικό δημόσιο 90 εκατ. ευρώ και τώρα κυριολεκτικά πετιέται στα σκουπίδια! Τελικώς οι συζητήσεις των επιτελών της ΕΛ.ΑΣ. με τους εκπροσώπους αμερικανικής εταιρείας για τη διατήρηση του κωδικοποιημένου «ολυμπιακού» συστήματος προηγμένης τεχνολογίας (είχε δοθεί το 2004 για δεκαετή χρήση) οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο λόγω των υψηλών οικονομικών απαιτήσεων - προσεγγίζουν τα 4-5 εκατ. ευρώ ετησίως.

Έτσι λοιπόν από χθες το βράδυ στις 10 ιωρα  οι υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. μοίρασαν παλιές συσκευές «αναλογικού» τύπου ενδοεπικοινωνίας οι οποίες όλα αυτά τα χρόνια ήσαν σε αποθήκες και είχαν να χρησιμοποιηθούν από την περίοδο 2003 ως 2004.

Επιτελείς της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και απλοί αστυνομικοί μιλούν για «αναγκαστική οπισθοδρόμηση λόγω οικονομικής κρίσης» και προσδιορίζουν τη σειρά προβλημάτων που μπορεί να ανακύψουν από την επάνοδο των παλιών συσκευών. Όπως επισημαίνουν, «οι συσκευές αυτές έχουν πολλά αλληλοκαλυπτόμενα κανάλια επικοινωνίας ακόμη και με το ΕΚΑΒ και με άλλες δημόσιες υπηρεσίες, χωρίς καμιά κωδικοποίηση και με κίνδυνο (με απλούς δέκτες που κυκλοφορούν στο εμπόριο) τις συνομιλίες αυτές να τις ακούν χιλιάδες ιδιώτες. Επιπλέον δεν έχουν -όπως συνέβαινε με τις συσκευές Tetra- "μπουτόν συναγερμού" έτσι ώστε σε μια τέτοια περίπτωση να υπάρχει ειδική επικοινωνιακή μεταχείριση και άμεση ακρόαση του αστυνομικού που ζητά βοήθεια. Τέλος μεγάλο πρόβλημα είναι ότι αυτό το σύστημα έχει "μαύρες τρύπες" με αποτέλεσμα να μην καλύπτει πολλά σημεία της Αττικής και οι αστυνομικοί να μην έχουν καμία επαφή μεταξύ τους!»

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...