aitoloakarnanianet
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014
Είπαν να παρκάρουν όπου τους βολεύει...οι πρωτευουσιάνοι! [photos]
Ωραία,πήγαμε διακοπές στο χωρίο έτσι επειδή μπορεί να μην είχαμε λεφτά να πάμε κάπου αλλού ή γιατί έτσι απλά είναι έθιμο...
Μια εβδομάδα στο χωρίο...
Εύκολα πιάσαμε συναίσθημα εμείς οι Αθηναίοι και εντασσόμαστε πολύ εύκολα στο σκεπτικό των μόνιμων κατοίκων
Για παράδειγμα το παρκάρισμα, δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες και θα καταλάβετε:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9