Είπαν να παρκάρουν όπου τους βολεύει...οι πρωτευουσιάνοι! [photos] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Είπαν να παρκάρουν όπου τους βολεύει...οι πρωτευουσιάνοι! [photos]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   4:00 μ.μ.  |  Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014










Ωραία,πήγαμε διακοπές στο χωρίο έτσι επειδή μπορεί να μην είχαμε λεφτά να πάμε κάπου αλλού ή γιατί έτσι απλά είναι έθιμο...





Μια εβδομάδα στο χωρίο...





Εύκολα πιάσαμε συναίσθημα εμείς οι Αθηναίοι και εντασσόμαστε πολύ εύκολα στο σκεπτικό των μόνιμων κατοίκων




Για παράδειγμα το παρκάρισμα, δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες και θα καταλάβετε:












Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...