Η Έλλη Στάη έχει ένα πολύ εντυπωσιακό πρόσωπο...
με άκρως εκφραστικό βλέμμα! Πώς ήταν όμως στην εφηβεία της;
Φαίνεται πως η παρουσιάστρια ήταν πάντα όμορφη και είχε αυτό το σοφιστικέ ύφος. Σίγουρα θα είχε πολλές κατακτήσεις στην εφηβεία της.
Δείτε τη παρακάτω φωτογραφία και θα συμφωνήσετε :
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

