Η Έλλη Στάη έχει ένα πολύ εντυπωσιακό πρόσωπο...
με άκρως εκφραστικό βλέμμα! Πώς ήταν όμως στην εφηβεία της;
Φαίνεται πως η παρουσιάστρια ήταν πάντα όμορφη και είχε αυτό το σοφιστικέ ύφος. Σίγουρα θα είχε πολλές κατακτήσεις στην εφηβεία της.
Δείτε τη παρακάτω φωτογραφία και θα συμφωνήσετε :
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

