Χωρίς το άγχος των
επαγγελματικών υποχρεώσεων και με τη σιγουριά ότι ο χειμώνας θα της φέρει κάτι
καλό -τόσο στα προσωπικά όσο και στα επαγγελματικά της- η Ελεονώρα Μελέτη απόλαυσε λίγες μέρες πριν τις
διακοπές της στη Μύκονο, μακριά από τα φλας, με τη συντροφιά λίγων και καλών
φίλων.
Η παρουσιάστρια, που
αμέσως μετά πήγε στα Κουφονήσια, απέφυγε κάθε κοσμικότητα στο "νησί των Ανέμων"
και το μόνο που επιζητούσε ήταν ηρεμία και απομόνωση…
Πηγή: You
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!