Μετά τις αποκαλύψεις για τη Χρυσή Αυγή στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha ζήτησε να φρουρείται και σήμερα κατήγγειλε τον αστυνομικό - φρουρό της επειδή της ζήτησε επιπλέον χρήματα για δήθεν οδοιπορικά.
Πρόκειται για την δημοσιογράφο Ρένα Κουβαλιώτη, η οποία κατηγόρησε τον αστυνομικό για εκβιασμό. Όπως προέκυψε από την έρευνα της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων, που έχει αναλάβει και την προανάκριση, στον υπαρχιφύλακα, ο οποίος υπηρετεί σε Υπηρεσία της Αττικής, πρόσφατα ανατέθηκε η προστατευτική φρούρηση της δημοσιογράφου Ρένας Κουβελιώτη του τηλεοπτικού σταθμού Alpha. Ο υπαρχιφύλακας φέρεται να απαίτησε από τη δημοσιογράφο χρηματικό ποσό 100 έως 200 ευρώ μηνιαίως, επικαλούμενος ψευδώς ότι πρόκειται για οδοιπορικά έξοδα και ότι η διαδικασία αυτή είναι υπηρεσιακώς προβλεπόμενη.
Σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων, η δημοσιογράφος παρέδωσε στον 43χρονο το προσημειωμένο ποσό των 150 ευρώ σε προκαθορισμένη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου. Ο αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. συνελήφθη από αστυνομικούς που επιτηρούσαν διακριτικά τον χώρο και στην κατοχή του βρέθηκε το προσημειωμένο χρηματικό ποσό.
πηγή:thestval.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!