Απογοήτευση και αγανάκτηση προκαλεί η απέχθεια κάποιων πολιτών για τον τόπο όπου κατοικούν. Είτε είναι Μεσολογγίτες από καταγωγή είτε από επιλογή (αν και συνήθως αυτοί που επιλέγουν να ζήσουν στο Μεσολόγγι, το κάνουν συνειδητά και ως εκ τούτου δείχνουν τον ανάλογο σεβασμό).
Αυτή η απέχθεια εκφράζεται με πολλούς τρόπους, όπως με την μετατροπή όλης της πόλης και των παραλιών της σε σκουπιδότοπο, με την καταστροφή δημόσιων χώρων, την φθορά δημόσιας περιουσίας και με τα αντιαισθητικά γκράφιτι συνθημάτων. Ιδιαίτερα θλιβερή, όμως, είναι η φθορά ιστορικών μνημείων....
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 21/08 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!