Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο πολιτιστικός σύλλογος Αντιρρίου » Το Καστέλι». Η χθεσινή περιλάμβανε συναυλία με το νεανικό συγκρότημα από την Ναύπακτο και τον γνωστό σε όλους Γιώργο Γκέκα αλλά και χορευτικά από τα κορίτσια του Αντιρρίου.
Δείτε φωτογραφίες σε λίγη ώρα θα είναι έτοιμο και το βίντεο.
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...









































