Ιερόσυλοι "άνοιξαν" εκκλησία - Έκλεψαν ακόμη και... φιάλη υγραερίου! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Ιερόσυλοι "άνοιξαν" εκκλησία - Έκλεψαν ακόμη και... φιάλη υγραερίου!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:15 μ.μ.  |  Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Ιερόσυλοι `άνοιξαν` εκκλησία στα Τρίκαλα - Έκλεψαν ακόμη και... φιάλη υγραερίου!
Άγνωστοι διέρρηξαν τον κεντρικό ναό χωριού των Τρικάλων κλέβοντας την... ηλεκτρική σκούπα, μια φιάλη υγραερίου και ό, τι βρήκαν στο παγκάρι.
Η διάρρηξη σημειώθηκε γύρω στις 4 τα ξημερώματα, άγνωστοι διέρρηξαν τον κεντρικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου στο ακριτικό Πολυνέρι Τρικάλων και αφαίρεσαν ο, τι βρήκαν εκεί (από μια ηλεκτρική σκούπα μέχρι φιάλη υγραερίου και κέρματα απ’ το παγκάρι).

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μερικούς μήνες που το συγκεκριμένο εκκλησάκι γίνεται στόχος ιερόσυλων.

Η Κοινότητα Πολυνερίου ήδη ανέφερε το γεγονός στο Α.Τ. Πύλης.

πηγή: trikalavoice
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...