Ο ανωτέρω διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου παραμένει νοσηλευόμενος, ενώ από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο 22χρονος αλλοδαπός χειριστήςτου Τ/Χ, ο οποίος πρόκειται να προσαχθεί ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...