Παρακαλούμε όσους επιθυμούν και μπορούν να μεταβούν στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας-τρίτος όροφος-αιμοληψίες (στάση Κατεχάκη) προκειμένου να δώσουν αιμοπετάλια για τον πατέρα μου Ιωάννη Λύσσαρη.(τα αιμοπετάλια δε μεταφέρονται από άλλο νοσοκομείο) Όσοι επιθυμούν να δώσουν ένα δείγμα αίματος θα πρέπει να μην έχουν κάποια πάθηση,να μην παίρνουν φάρμακα και να μην έχουν αναιμία.Όσοι έδωσαν πρόσφατα αίμα θα πρέπει να έχει περάσει ένας μήνας για να δώσουν αιμοπετάλια.Ώρες προσέλευσης 9-1 το πρωί και 6-8 το απόγευμα μαζί με την ταυτότητά σας.Θα σας πάρουν δείγμα αίματος κι αν είναι συμβατό θα σας ενημερώσουν.Επίσης εξ αποστάσεως μπορείτε να βοηθήσετε και ως δότες αίματος.Θα χρειαστούμε και αίμα.....ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ....Σας ευχαριστώ πολύ.Η κόρη Σόφη Λύσσαρη
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...