Για έναν χρόνο στο Αγρίνιο ο Φωτάκης « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Για έναν χρόνο στο Αγρίνιο ο Φωτάκης

Κατηγορία ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ στις   7:44 μ.μ.  |  Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

sup-fotakis
Ο Γιώργος Φωτάκης υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο συνεργασίας με τον Παναιτωλικό και ανήκει επίσημα στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας του Αγρινίου. Ο Έλληνας μέσος βρίσκεται στο Αγρίνιο από το βράδυ του Σαββάτου, ενώ παρακολούθησε από κοντά και την αναμέτρηση της νέας του ομάδας με τον Ολυμπιακό.

Την Κυριακή, ο 32χρονος μέσος βρέθηκε στα γραφεία του Παναιτωλικού και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, το οποίο έχει χρονική διάρκεια ενός έτους. Από εβδομάδα, ο Φωτάκης θα τεθεί στη διάθεση του Μάκη Χάβου. Ο Έλληνας παίκτης είχε μείνει ελεύθερος το μεσημέρι του Σαββάτου από τον Ατρόμητο.

http://www.novasports.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...