Διαμαρτυρία στο Κέντρο Υγείας Αιτωλικού « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Διαμαρτυρία στο Κέντρο Υγείας Αιτωλικού

Σε διαμαρτυρία προχωρούν την Παρασκευή οι εργαζόμενοι του Κέντρου Υγείας Αιτωλικού για την αναστολή των εφημεριών . Αναφέρουν χαρακτηριστικά σε ενημερωτικό δελτίο τους για τη επικείμενη συγκέντρωση διαμαρτυρίας:

“Την Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014 θα γίνει διαμαρτυρία για την αναστολή των εφημεριών στο Κέντρο Υγείας Αιτωλικού. Δεν διαπραγματευόμαστε την υγεία των κατοίκων της περιοχής που ελέγχουμε επί 30 χρόνια. Την ευθύνη θα την φέρουν αυτοί οι οποίοι πήραν αυτές τις αποφάσεις. Καλούμε τον κόσμο σε συγκέντρωση – ενημέρωση στις 10 το πρωί στο χώρο του Κέντρου Υγείας ΑιτωλικούΟ διευθυντής και οι εργαζόμενοι του ΚΥ Αιτωλικού

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook