Μια θετική εξέλιξη υπάρχει για το νοσοκομείο Μεσολογγίου, αφού από σήμερα 1ηΑυγούστου αναλαμβάνει καθήκοντα στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού, ο καταξιωμένος νεφρολόγος Χρήστος Σιαβελής.
Ο κ. Σιαβελής ήρθε στο Μεσολόγγι από το νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας, όπου υπηρετούσε μέχρι πρότινος, προκειμένου να καλύψει το κενό που έχει δημιουργηθεί στη μονάδα. Μέχρι το τέλος της ημέρας θα έχει αποφασιστεί και ποιος γενικός γιατρός θα τοποθετηθεί, για να βοηθάει τον κ. Σιαβελή, ο οποίος προφανώς θα είναι και ο νέος διευθυντής της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού. Η παρουσία ενός τόσο έμπειρου και καταξιωμένου επιστήμονα στο Μεσολόγγι, σίγουρα θα δώσει και πάλι ανοδική πορεία στη μονάδα, καθώς και τη σιγουριά στους αιμοκαθαρόμενους ώστε να επιστρέψουν και πάλι στην εν λόγω μονάδα και να πάψουν να ταλαιπωρούνται μετακινούμενοι σε άλλα νοσοκομεία.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!