Αγρίνιο:Άγιο είχαν γυναίκα και το μωρό της « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Αγρίνιο:Άγιο είχαν γυναίκα και το μωρό της

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:09 π.μ.  |  Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014


Δεν τραυματίστηκε σοβαρά γυναίκα ρομά, που παρασύρθηκε  από δίκυκλο που οδηγούσε άνδρας, στην οδό Κυριαζή, στο ύψος του Αστυνομικού Μεγάρου Αγρινίου.

Αρχικά επικράτησε πανικός, επειδή η γυναίκα κρατούσε καρότσι με το βρέφος της, όταν χτυπήθηκε από το μηχανάκι.

Αμέσως και οι δύο μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Αγρινίου, όπου ευτυχώς οι γιατροί διαπίστωσαν ότι το μωρό ήταν καλά στην υγεία του, ενώ η μητέρα του είχε τραυματιστεί ελαφρά.

Το τροχαίο, που έγινε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ερευνάται από το ανακριτικό τμήμα της Τροχαίας Αγρινίου
patrastimes.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...