Εν πλω προς την Ελλάδα βρίσκονται οι Έλληνες που κατοικούν στην Λιβύη καθώς αργά την νύχτα ολοκληρώθηκε η επιχείρηση απεγκλωβισμού τους από την φρεγάτα Σαλαμίς και ομάδα εξοπλισμένη από την διοίκηση υποβρυχίων καταστροφών.
«Ο σχεδιασμός της επιχείρησης είχε προβλέψει τα πάντα. Το δυσκολότερο κομμάτι ήταν η μεταφορά από την πρεσβεία προς το σημείο που θα γινόταν η επιβίβαση πάνω στην φρεγάτα», τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών, Κωνσταντίνος Κούτρας, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
