Την Παρασκευή 8 Αυγούστου η Εθελοντική Ομάδα Αιτωλικού δραστηριοποιήθηκε στον Άγιο Νεκτάριο στο συνοικισμό του Αιτωλικού.
Καθαρίστηκε η πλατεία γύρω από τον Άγιο Νεκτάριο από χόρτα και σκουπίδια και βάφτηκαν τα πεζούλια. Στην προσπάθεια αυτή συνέβαλαν και τα λιγοστά άτομα από τη γειτονιά του συνοικισμού.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!