Την Παρασκευή 8 Αυγούστου η Εθελοντική Ομάδα Αιτωλικού δραστηριοποιήθηκε στον Άγιο Νεκτάριο στο συνοικισμό του Αιτωλικού.
Καθαρίστηκε η πλατεία γύρω από τον Άγιο Νεκτάριο από χόρτα και σκουπίδια και βάφτηκαν τα πεζούλια. Στην προσπάθεια αυτή συνέβαλαν και τα λιγοστά άτομα από τη γειτονιά του συνοικισμού.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...