Η παρουσιάστρια συνεχίζει τις καλοκαιρινές της διακοπές στη Σιθωνία Χαλκιδικής μαζί με δύο καλές της φίλες. Το μεσημέρι της Τρίτης 12 Αυγούστου ο φακός του "ΟΚ!" συνάντησε τη Μαρία. Ηλιακή με την παρέα της στο beach bar ξενοδοχειακού συγκροτήματος στον Νέο Μαρμαρά.
«Έπιναν καφέ στην παραλία και συζητούσαν χαλαρά, κάνοντας ηλιοθεραπεία για ώρα πριν μπουν στη θάλασσα. Έμειναν ως αργά το απόγευμα και μάλιστα από το beach bar κέρασαν σφηνάκια», περιγράφει πηγή στο περιοδικό.
μαρκοσ.τω
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!