Τι θα γίνουν τα εσπεριδοειδή μετά το Ρωσικό εμπάργκο; « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Τι θα γίνουν τα εσπεριδοειδή μετά το Ρωσικό εμπάργκο;

Τι θα γίνουν τα εσπεριδοειδή μετά το Ρωσικό εμπάργκο;
Θα ζητήσουν τη βοήθεια της Περιφέρειας


«Μπροστά» είναι το πρόβλημα με το Ρωσικό εμπάργκο, για την περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας και κυρίως του κάμπου των Οινιάδων, όπως υποστηρίζουν οι αγρότες μιλώντας στην ΑΙΧΜΗ.

Η μεγάλη καταστροφή που έρχεται θα φανεί σε δυο περίπου μήνες, όταν θα ξεκινήσει η συγκομιδή των εσπεριδοειδών. Μέχρι τώρα η περιοχή δεν έχει νιώσει το μεγάλο πλήγμα που προκάλεσε στην ελληνική παραγωγή το εμπάργκο που ανακοίνωσε η Ρωσική κυβέρνηση, αφού τα προϊόντα που επλήγησαν δεν καλλιεργούνται στην Αιτωλοακαρνανία.

Ωστόσο, η καταστροφή δεν θα αργήσει να έρθει και στην περιοχή μας, όπως υπογραμμίζουν αρκετοί παραγωγοί εσπεριδοειδών, οι οποίοι ανησυχούν για την τύχη των προϊόντων τους..
.
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 21/08 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook