
Έχει παραγίνει το κακό με τους ρομά στα φανάρια του Αγίου Δημητρίου στο Αγρινίο μας αναφέρει αναγνώστης.Αναλυτικά, σύμφωνα με όσα μας καταγγέλλει αναγνώστης του aitoloakarnanianet που ήρθε σε επικοινωνία μαζί μας στα φανάρια καθημερινά υπάρχουν πολλά παιδία ρομά τα οποία καθαρίζουν τα τζάμια των αυτοκινήτων. Όπως μας αναφέρει καθημερινά περνάει από τα συγκεκριμένα φανάρια και όταν τον πλησιάζουν οι ρομά και τους αρνείται να του καθαρίσουν τα τζάμια τότε αρχίζουν να τον βρίζουν και να τον μουντζώνουν ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που συγκεντρώνονται και άλλοι ρομά για τσαμπουκά .Πρέπει να γίνει κάτι στα συγκεκριμένα φανάρια για να διορθωθεί η παρούσα κατάσταση σεβόμενος πάντα ότι προσπαθούν να βγάζουν ένα κομμάτι ψωμί αλλά θα πρέπει να το κάνουν χωρίς να γίνονται ενοχλητικοί και να βρίζουν τους διερχόμενους οδηγούς καταλήγει ο αναγνώστης του aitoloakarnanianet

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!