Περιπολικά για… κλάματα! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Περιπολικά για… κλάματα!


Θα κάνει τον σταυρό του όποιος αντικρίσει σε τι κατάσταση βρίσκεται το περιπολικό που χρησιμοποιείται από το αστυνομικό τμήμα της Κ. Αχαΐας. Θα νομίσει κανείς ότι πρόκειται για κάποιο όχημα που ήταν μισοκατεστραμμένο και το επιδιόρθωσαν πρόχειρα κάποιοι προκειμένου να το χρησιμοποιούν. Από φθαρμένα ελαστικά μέχρι και χτυπήματα στο αμάξωμα. Και από θόρυβο μηχανής που προδίδει μηχανικό πρόβλημα έως και σπασμένο φανάρι! Και εννοείται πως διανύουμε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης και περικοπών, όμως αυτή η εικόνα του… ξεχαρβαλώματος παραπέμπει σε… ολοκληρωτική κατάρρευση!
dete.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook